Tanzania, dankjewel en tot snel!

20 maart 2019 - Heerlen, Nederland

Hoi lieve mensen,

Hier ben ik weer, deze keer met een korte blog en voorlopig voor de laatste keer. Inmiddels ben ik al een aantal dagen terug in het koude Nederland. Ik mis het nu al... Het mooie land, de indrukwekkende cultuur, het heerlijke klimaat en alle lieve mensen die ik heb leren kennen. Het is even flink wennen om weer in het 'normale' leven te stappen. Ik denk nog veel terug aan wat ik allemaal heb meegemaakt en ben heel blij dat ik de foto's nog heb!
Het plan om op een dag terug te gaan naar Afrika is er zeker, maar wanneer en hoe ik dit precies ga doen weet ik nog niet.

Ik wil iedereen die mijn blog de afgelopen maanden heeft gevolgd heel erg bedanken voor het lezen. Het was erg fijn om mijn verhalen en ervaringen te kunnen delen. De reacties die ik heb gekregen waren ontzettend lief!
Voor nu was dit mijn avontuur, maar blijf mijn blog vooral volgen. Ik heb een ontzettend mooie tijd in Afrika gehad en ik zal er ook alles aan doen om zo
snel mogelijk weer nieuwe dingen mee te maken in dit continent (en natuurlijk zal ik jullie hier dan weer alles over vertellen). Het klinkt cliché, maar het is waar... Stiekem ben ik een klein beetje verliefd geworden op Afrika.

Liefs, Lisanne

1. Tiny:
    20 maart 2019
    lekker wijf
  2. Petra:
    20 maart 2019
    Na al je verhalen kan ik me goed voorstellen dat je Afrika mist. Je bent nog jong en zult er zeker nog eens naar toe gaan. Wen nu maar weer aan alle luxe in Nederland. Werk ze😀
  3. Monique Schipper:
    21 maart 2019
    Het was bijzonder om erbij te mogen zijn..ik heb ervan genoten thanks! Ooit komt die dag weer!
  4. Antoine Eggen.:
    21 maart 2019
    Na het lezen van jouwverhalen kan ik mij dit zeker voorstellen.
    Met nieuwsgierigheid hou ik de blog in de gaten. Grtjs van Antoine.
  5. G.j.f.m.schouten:
    21 maart 2019
    eens komt die dag dat jij weer naar Afrika mag ja jij verdient het petje af hoor grtjs opa en oma sschouten
  6. Marcel Toussaint:
    21 maart 2019
    Welkom thuis Lisanne. Het zijn mooie verhalen die je met ons hebt gedeeld. Ook de leuke en mooie ervaringen die jij hebt opgedaan en beleeft. Jij kan terug kijken op een fantastische tijd. Er komt weer een tijd dat je weer terug gaat naar Afrika.En voor nu succes in het koude Heerlen en toekomst.