Welkom op mijn reisblog!

3 januari 2019 - Heerlen, Nederland

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger!

Al de hele dag ben ik zenuwachtig aan het inpakken, want morgen is het zo ver! Om 10.15 uur vertrekt mijn vliegtuig richting Tanzania om hier 10 weken lang vrijwilligerswerk te gaan doen bij een bouwproject. Voor mij is het nu nog een grote verrassing wat me precies te wachten staat. Het enige dat ik weet, is dat ik op het vliegveld een visum aan ga vragen en op zoek moet naar iemand met een groen bordje waar 'Projects Abroad' op staat. Spannend!

Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reis naar Tanzania. Ik zal 2 à 3 keer per week een verhaaltje plaatsen over wat ik allemaal doe en hoe het me afgaat in de Afrikaanse cultuur. Kom dus snel een keertje terug voor reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

Liefs Lisanne

1. Reislogger:
    3 januari 2019
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Hennie:
    3 januari 2019
    Ik ga je zeker volgen kanjer..❤
  3. Els Waalboer:
    3 januari 2019
    Ook ik ga je volgen meis 😍😘
  4. Antoine Eggen.:
    3 januari 2019
    Ik ga jouw zeer zeker volgen. Zo geweldig wst je gaat doen.
    Topper.
    Heel veel succes.
    Grtjs van Antoine Eggen.
  5. Antoine Eggen.:
    3 januari 2019
    Ik ga jouw zeker volgen. Zo geweldig wat je gaat doen.
    TOPPER.
    Grtjs van Antoine Eggen.
  6. Tiny:
    3 januari 2019
    ik verheug me al op je eerste verslag,succes liefje
  7. Monique Schipper:
    4 januari 2019
    Wow Lisanne. dat klinkt spannend zeg! Heeel veel succes daar, ben zeer benieuwd naar je verhalen :)
  8. Marcel Toussaint:
    12 maart 2019
    Beste Lisane, Ik hoop dat alles goed gaat daar met jou?En dat het je bevalt?En laat de verhalen maar komen en ben benieuwd hoe je werkt en wat je al bereikt hebt? En veel succes .